LADY GAGA

vet inte var nånstans jag ska börja, kommer inte kunna skriva hur bra det var ändå.
men jag gör ett försök..

började min lördag i en bil påväg till linköping där vi skulle gå på bussen mot huvudstaden.
var där nångång på förmiddagen och åkte direkt till lägenheten där vi skulle sova.
var inte kvar där allt för länge utan tog t-banan in till stan istället.
där blev det shopping, och jag är riktigt nöjd med det jag köpte!
en blommig, jättefin sommarklänning, ett par jeansshorts och en vanlig militärgrön tröja fick följa med mig hem.
letade matställe en stund, men hamnade ändå tillslut på donken. höhö.

åkte "hem" till lägenheten framåt kvällen och fixade iordning oss litegrann.
gick därifrån efter någon timme och skulle då åka till globen,
åkte efter det t-banan till globen.
väntade en stund innan vi blev insläppta, sen gick vi och satte oss och väntade.
en låång väntan, och vi båda två var skapligt trötta kan jag säga.
förbandet, som bestod av ett gäng grabbar och varav en var klädd i en hudfärgad klänning, guldiga&glittriga klackskor och strumpbyxor. hahaha. dock gjorde han ett ombyte på scen till ett par mönstrade leggings och ett linne, om det var så mycket bättre vet jag inte men..
hade ganska kul åt de iallafall! deras musik dög att lyssna på iallafall, och det var väl huvudsaken.
sen blev det en lång väntan igen..


ganska tomt på folk till en början, men blev bättre efter ett tag.   

           
vi under den långa väntan..

cirkus 20 30 drog det äntligen igång.
världens drag även om vi var på sittplats, och med låtar som just dance, pokerface, paparazzi, alejandro, boysboysboys trivdes vi mer än bra. hela showen var hur grym som helst!
tiden gick alldeles för fort och det hela avslutades med att hela publiken stod upp och dansade till bad romance, otrolig känsla!


gick därifrån med ett stort leende på läpparna och det enda jag ville var att se allting en gång till!
sjukt mycket folk som trängdes på tunnelbanan sen kan jag lova.
när vi var tillbaks i lägenheten somnade vi nästan på en gång.

och idag tog vi bussen hem mot mjölby vid 12 tiden.
hade köpt med oss mat från subway som vi satt och åt, annars var resan jäkligt seg!

en viktig grej som jag måste tillägga.
stötte på stefan från paradise hotel inne i en affär i stan!
och även en andra gång på tunnelbanan!!
så sjukt jävla snygg alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0