poem

skolan bestod av film, klassråd och VISK. slapppis.

efter skolan åkte vi ner till stan och handlade godis och
cyklade efter det hem till claras altan och hade det allmänt gött i solen.
eller, när solen var framme iallafall! 
blev ju så molnigt framåt eftermiddagen..

nu sitter jag och försöker att skriva ner en dikt på engelska,
går sådär kan jag säga.
är sämst när det kommer till att hitta på egna texter eller liknande.
har lyssnat på en massa låtar och försökt hitta några bra meningar som funkar, får ser hur detta slutar.

nu ska jag ge mig ut och gå i det icke soliga vädret, men kan ju låtsas att det är sol iallafall. eller?
aaaae, fan.

hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0