Förstå min känsla

har företagsekonomi men kommer inte så långt ni vet, det kan vara lite svårt(speciellt för matilda) men det tar vi sen.
Helg snart, in till lkpg, feeeeeeest imorgon. ÖÖÖS! NKV! ses i dimman!

clara gråter och linnea torkar hennes tårar, men vad vet jag.

idioter från a klassen sitter och lyssnar på nått och tror dom är roliga, fast det är dom inte!
Linnea tycker det är kul... kan man ju ha olika åsikter om.

Clara läser sin egen blogg, bara för att det ska se ut som många läser hennes blogg, kan förstå det..
synd om henne ibland asså.
Hon klagar på matilda med.. men det är ju henne själv hon snackar om.
HON HAR EN, BARA EN LÄSARE IDAG!! det går bra för den tjejen, nästa stora bloggerska!

aa men asså nu slutar vi om 7 min, så jag ska kila nu!

I KNOW YOU LOVE ME! XOXO heddaaaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0