18 DAGAR

min helg har varit hur bra som helst.
i fredags hade jag besök av mina tjejer,
vi såg på tv, satt ute på altan och snackade och garvade åt youtube-filmer.
igår sov jag bort halva dagen, stressfixade lite och begav mig bort till clara.
där blev det käk och ännu mer fix, åkte sedan vidare till millan där det redan var ett gäng tjejer.
mer folk kom och jag hade skitkul! så stort tack till millan och alla andra.

idag har jag börjat på min hemtenta, äntligen kan man väl säga.
om jag orkar göra mer eller inte får jag se. jaaa nån är visst lat.
nej men jag har faktiskt tid på mig i veckan om det skulle krisa.
nu ska jag göra något mycket viktigare än en historiauppsats.
GÅ UT OCH GÅ. fuck skolan. haha nedå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0