torsdag 11 mars

ska faktiskt sätta på mig ett par tröjor och ge mig ut, det var ju ett tag sen jag gjorde det. skämtåsido.
har ju lovat mig själv att försöka komma ut varje dag den här veckan, och än så länge har jag hållit det!
är lika trött idag som jag var igår, sådär jobbigt trött att den enda man vill är att sova. man liksom orkar ingenting annat. får se om jag orkar se någon film ikväll, annars blir det som sagt sängen väldigt tidigt.

imorgon går jag bara en halvdag i skolan, andra halvan av dagen åker klassen till norrkan för att kolla på UF-mässa. SKÖNT med fredag imorgon kan jag säga, studiedag på måndag också vilket innebär långhelg! wihuu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0