tisdag 9 mars

sitter för tillfället och väntar på att mina tjejer ska komma, 10 minuter kvar och jag ska väl gå upp och dra på mig skorna. undrar om det är för kallt att gå i tjocketröja? njaee, om jag klarade att gå i min tunna vårjacka till skolan imorse så ska jag väl klara det här! dessutom blir man ju varm när man går..

blir lite knapert om tid, men jag hoppas mina planer går som jag har tänkt mig.
går 16 00, hemma cirkus 16 45 och ska gå igen vid 17 00. kommer gå finfint!
ska nämligen ner till stan och hämta ut biljetter.
ikväll ska jag ta det jävligt lugnt och se på någon film bara.

hörs.


ett par helger sedan.
har bildbrist just nu, men denna tror jag inte har hamnat här tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0