tisdag 23 mars

var i skolan och sådär, precis som jag brukar. inga konstigheter alls.
gick hem, åt knäckemackor och drack oboy. väntade på att anna skulle sluta skolan och ta sig hem till mig.
hon kom, och vi gick och solade. somnade och drömde under de 20 minutrarna jag låg där.
jag drömde att det var sommar och att jag låg utomhus och stekte, ashärligt var det.
dock inte lika härligt att plötsligt vakna av att solariumet stängdes av, hmmm.

har varit hos farmor&farfar ett par timmar nu ikväll eftersom farfar fyller år idag.
proppmätt efter både mat och tårta.
har läst lite företagsekonomi men mycket mer än så har inte blivit gjort.

nu ska jag duscha och sen sooooova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0