snabb update

mycket glad att jag tog den andra promenaden.
stepen var lätt, alltså kunde man koncentrera sig på att ta i istället för att sätta de rätta stegen. 
jag har ätit choklad med gott samvete och sett på en helt okej film, dock var den inte så bra som jag hade hoppats på att den skulle vara.

jag har knarkat Baracuda – Where Is The Love - Radio Version ända sen jag kom hem.
vet att jag kommer att tröttna på den inom en mycket snar framtid, men tills dess är den bäst.
jag kallar många låtar för bäst, så fort jag hör någon bra låt jag tidigare aldrig har hört innan.
måste finnas tusentals låtar som är bäst alltså, men det är väl en bra sak antar jag.

nu ska jag gå upp och borsta tänderna för att sedan gå och lägga mig. kommer tänka på massvis av onödiga saker som vanligt, kommer att överanalysera allting som går. 
kommer hoppas att imorgon blir en bra dag, och att solen fortsätter skina! 
varför kan den inte alltid göra det? alla mår ju bra av det, och alla blir extra glada och positiva. 
hört att det ska snöa i veckan, hoppas att ryktet är falskt. jävligt falskt.

vi säger att vi hörs här igen imorgon. 
natti.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0