rubrikjävel

det var solsken hela dagen idag! tänka sig alltså. så jävla härligt är det, och jag såg torr asfalt!!! glädjerus.
fick dessutom sluta en timma tidigare än vi skulle ha gjort, det satt fejnt.
gick hem direkt och lagade mat, var ute och gick, började kolla på en film men blev hur trött som helst efter en stund. tänkte då att om jag lägger mig i sängen och vilar ett par minuter så blir jag nog mycket piggare.
det hela slutade med att jag sov utan att vakna i 2 och en halv timma, blev väckt av att mamma stod och skrek på mig att jag skulle gå upp. jag mitt dumme fan trodde det var morgon och att jag hade försovit mig, hahaha.
har iallafall käkat nu och ska se klart på filmen, sedan ser min kväll ut så, eller måste duscha också.
sen hoppas jag att jag är trött och kan somna ikväll ..

JUST DET andra avenyn är ju! hade jag helt glömt bort.
ska ju givetis se på det också.
tänkte bara att ni ville veta det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0