onsdag 17 mars

inte allt för ansträngande skoldag. musik utan lärare as usual sista timman, vilket innebar att vi gick lite tidigare.
var så jäkla trött när jag kom hem så jag sov någon timma, och nu har jag börjat på tyskan. yeees!
det var på tiden antar jag. att jag alltid sparar allting till sista dagen är lustigt alltså, men så kan det va.

fick den där känslan precis när jag satt och åt, måste-gå-ut-och-gå känslan.
tänkte först inte göra det men nu kan jag inte hålla mig.
det innebär ju även 45 minuter egentid, vilket aldrig är fel.
så bäst att jag går innan det blir för mörkt ute.
hörs nog när jag är hemma igen!


ute på promenad för cirkus ett år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0