one year ago

läser igenom ett par inlägg från min gamla blogg, läser vad jag hade för mig för exakt ett år sedan.
tänkte sammanfatta litegrann.

lyssnade flitigt på bland annat de här låtarna.
Erik Hassle – Hurtful
Darin – See U At The Club
Coldplay – Lost!
Kevin Borg – When Sunlight Freezes

jag gick i nian och hade hur mycket plugg som helst att stå i. pluggade en hel del. 
jag gick på blåklint, tråkigste skolan ever nu när jag tänker tillbaka. väldigt glad över att jag inte går där längre.
jag var helt omedveten om hur bra det skulle bli när jag började gymnasiet, nu vet jag. 
jag har träffat många nya människor, och det är något jag verkligen är glad över!
 

hade en tysklands- och danmarks resa framför mig med skolan. har så många roliga minnen därifrån.

det snöade den 7 mars förra året, idag har vi tjockt med snö ute. 
hade vårkänslor på riktigt den 17 mars, jag har redan haft vårkänslor i år. ett mycket gott tecken!
den 1 april var det vår på riktigt ute! ingen snö på marken och jag mådde nog som bäst. 


mindre än en månad kvar till 1 april. jag hoppas det ser ut såhär i mjölby då!

jag var ute på många promenader, och jag vet att det kommer bli en hel del sånt i år också. jag blev så glad av det, jag älskar hur bra man mår när man har solen i ögonen och en asbra låt i öronen.

jag fyllde 16 några dagar efter bilderna här ovan togs. mådde bättre än bäst under den här tiden!
sen snabbspolar vi några månader.


det var avslutningsmiddag med niorna kvällen innan skolavslutningen.
och att adam tensta kom dit och sjöng var nog kvällens höjdpunkt.

sen hade jag ett asbra sommarlov, umgicks med de bästa människorna som finns och hade det allmänt gött.


och med detta inlägg vill jag säga att det faktiskt inte är långt kvar till det som alla går och väntar på.
tiden går skrämmande fort. vill också säga att det senaste halvåret har varit det bästa i mitt liv.
tack vare er underbara människor jag träffat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0