fredag 12 mars

vräkte ner snö när jag gick till skolan imorse, trodde inte mina ögon först eftersom jag trodde att det där med snö inte skulle komma nåt mer förens nästa vinter. men icke.
tur att det inte höll i sig och att solen tittade fram istället!

åkte ju som sagt till norrköping, det var så jävla ovärt.
åkte buss en timma för att sedan gå där i knappt 2 timmar för att sedan åka hem igen.
seeeg resa hem kan jag lova. var hemma först vid halv 5 tror jag.
nu ska jag byta kläder och fräscha till mig lite, för om en timma kommer linnéa.
vi tar bilen mot station och hämtar upp hedda för att sedan åka och fira sofie lite i efterskott.
tror vi blir runt 10 st om jag inte minns fel, kommer garanterat bli kul!

ha en bra fredagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0