älskade studiedag

sov till halv 12 och det enda jag har hunnit med denna dag, än så länge, är en promenad.
en väldigt lång promenad. gick på gator jag aldrig tidigare har gått på, mjölby är banne mig större än vad jag trodde. nu ska jag upp och äta mat för att sen sätta mig på altan i solen och läsa twilight. låter helt okej faktiskt.

18 30 är det träning, step/core. ser mycket fram emot det, det är ju så jäkla kul!
efter det blir det film och choklad, muuums.

lägger allt som har med plugg att göra åt sidan idag. tycker att det är det bästa alternativet, även att jag lär ångra mig typ imorgon eller nåt. men det tar jag då.
har ju hela veckan på mig för guds skull!

tjupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0