1 mars

var i skolan en jättekort stund, och den lilla stunden var verkligen onödig!
räknade ett par mattetal och såg på film bara, rätt så jävla ovärt.
fick lite sällskap ett par timmar efter skolan, det lagades mat och sågs på film.
när mitt sällskap gick hem såg jag på ytterligare en film, med joel kinnaman. dog litegrann, haha.
jag har också varit och gjort lite nytta, nämligen kört ett step/core pass! säger hej och välkommen till träningsvärken jag kommer ha imorgon, men det ska ju va så. då känns det att man har gjort nåt bra.
nu ska jag upp och duscha, efter det blir det ostknäckemackor + oboy och filmen ugly truth.
hoppas morgondagen går i dagens fotspår och blir minst lika bra.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0