trött

sov ju som sagt vid skogssjön inatt, och vi bestämde oss ganska snabbt för att dygna.
lättare sagt än gjort för vissa som somnade ändå.
men vi som var uppe hade jäkligt kul när vi var som tröttast på morgonen! haha.

programdagen bestod av allt möjligt, och jag tyckte att dagen var jäkligt ovärd!
men slutade tidigt så det var ju bra iallafall.

nu är jag sjuuukt trött och vill bara lägga mig ner och sova, men icke.
ska göra iordning mig lite i hopp om att se något piggare ut för att sedan kika på niornas karneval.
ska nog även kolla på brors avslutning lite senare också.
SEN får jag sova!

fixade även ledigt imorgon eftermiddag.
mest pågrund av att vi inte skulle göra ett skit på lektionerna jag missar men också för att jag förhoppningsvis åker in till linköping för att handla nya sommarkläder. hoppas på att mamma är snäll, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0