trött på tårta

oroade mig för tyskan helt i onödan!
är glad över att jag inte pluggade på det igår för det var så jäkla lätt ändå.

annars har vi haft en gympalektion där vi satt på golvet och lyssnade på musik, höhö.
stannade även kvar lite längre eftersom det skulle komma ett par 9or till skolan,
så jäkla ovärt att vara där eftersom vi inte gjorde ett skit förutom käkade tårta.

efter skolan gick vi upp till donken och satte oss en stund eftersom ingen av oss orkade börja plugga.
pratade en del, skrattade en del.

har ätit tårta här hemma med, eftersom pappa fyller år.
så är gaaaanska trött på allt som har med tårta att göra just nu.

annars har jag läst lite ekonomi och varit ute och gått.
nu ska jag duscha och sova!
slutar runt halv 1 imorgon, gööödd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0