@ spotify

åkte till skolan, var där 20 minuter, åkte hem igen. gödddd.
sov en stund när jag kom hem, sen åt jag frulle.

nu är jag hemkommen från linköping, och fick med mig det jag ville + lite till hem.
3 linnen, cardigan, cykelboxor och ett par vanliga svarta shorts. mycket nöjd!

kvällen är väldigt oklar, ser ut att bli film för min del.
men det låter väldigt bra i mina öron, är fortfarande jäkligt trött.

ge mig fredag.

Roll Deep – Good Times (Radio Edit)
May Qwinten – HATE S3X - Radio Edit
Robyn – Dancing On My Own
Christina Aguilera – Not Myself Tonight


Kommentarer
Postat av: Anonym

du och dina låtar...

2010-06-10 @ 10:05:30
Postat av: Anonym

vet att du gillar't clara ;)

2010-06-10 @ 21:22:41
Postat av: simone

Schysst musik där :)

2010-06-14 @ 13:25:46
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0