movienight



sov sjukt länge inatt också, och solen sken när jag vaknade alldeles för sent.
där rök den sol-dagen, daaaamn.
hann sola några minuter innan jag tröttnade på alla moln som kom.
annars har jag och mina tjejer cyklat upp till burger king som öppnade för ett par dagar sen. håller fast vid att mc donald's är såå mycket godare, donken skare va!

har sprungit ett varv i spåret med linnéa nu ikväll också,
och käkat grillat med färskpotatis. kan det bli mer sommar? höhö.
ne men färskpotatis är så jäkla gott!
nu ska jag vara lite duktig och bädda sängen med rena lakan och plocka iordning på alla kläder som ligger lite här och var här nere.
ser ut som en bomb slagit ner eller nåt alltså.
senare blir det film som vanligt, skin ska jag se på ikväll. hoppas den är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0