marmorering

ännu en ovärd dag i skolan.
bara en massa betygsnack, och lundbybadet på slutet.
efter skolan har jag varit och handlat till morgondagen och suttit och målat naglarna hur länge som helst.
skulle försöka mig på att marmorera naglarna,
och det var mycket svårare än vad jag trodde!
resultatet blev väl sådär, men ganska bra för att vara första gången tycker jag.

nu ska jag gå upp och raka benen och sen ska jag sova!
skolavslutning imorgon, förstår det nästan inte.
har gått ett helt år på kungshögaskolan, ETT ÅR.
känns som vi precis börjat där ju.
men det ska bli underbart skönt att slippa plugget för ett par månader.
dock är det inte alls kul om detta väder håller i sig,
men det får vi hoppas det inte gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0