AJ!

jättehärlig dag på sommen har det varit.
tog första doppet och det var faktiskt inte så kallt som jag hade räknat med,
det var riktigt skönt.
annars har vi solat för det mesta, stannade även på torpön och käkade glass.

och smartare person än mig får ni leta efter alltså.
smörjde in på de ställen där jag brukar bränna mig, typ axlarna och så.
märkte sen när vi åkte hem att jag är ILLRÖD där jag inte smörjt in mig, och att jag har världens streck över ryggen. jättesnyggt är det! eller inte...
gör svinont och hettar som fan nu. men har bara mig själv att skylla på.

blir lungt ikväll.
clara tipsade om en film som gick på tvn ikväll, knocked up. så blir att se på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0