you living in my head

jag var slö och såg filmen istället för att läsa i boken, fast å andra sidan förstod jag nog mycket mer nu än vad jag hade gjort om jag hade läst. så lite bra kanske det ändå var, bara att filmen var så tråkig så jag nästan dog.
tror jag hoppar det där med att förbereda engelskapratet, kör på känsla istället.
improvisera litegrann, kan ju inte vara så svårt.

nu står mat, dusch och johan falk på schemat. sen är den här veckan slut den också.
nya tag imorgon, då det är älsklingsmåndag i skolan. 9.20-13.15, uuuh I like it!

känner mig extra generös idag, så ni får ett litet musiktips till. den går på repeat här hemma!
Gabry Ponte feat. Miani – You - Old's Cool Radio Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0