städa

svinkallt ute var det, men det var jävligt skönt med lite frisk luft. längtar till våren, då jag kan ta alla de där vårpromenaderna som jag gjorde förra våren. jag kunde gå flera gånger per dag och hur långt som helst. 
saknar det en smula, men tiden går fort så jag behöver nog inte sakna det allt för länge.  
har ätit middag också, det blev lax och potatis. lax är nog bland det godaste jag vet, så otroligt gott!
nu sitter jag här iklädd en stor stickad tröja för det är så grymt kallt här. 
ska ta tag i mig själv och städa rummet, blir förhoppningsvis lite varmare då. ska slänga ihop en bra lista på spotify först bara, en städ-lista. kvällen kommer bli lugn som det ser ut nu, hoppas någon av mina tjejer orkar pallra sig hit och se på film med mig. 

 
kommer se ut såhär när jag är klar här nere sen, mys till tusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0