söndag 17 januari

tröttnat på att blogga, där med det dåliga uppdateringen. tycker inte jag har något kul att skriva, och inläggen blir för det mesta korta och tråkiga. designen har jag även tröttnat på, rejält.
hoppas jag får tillbaks skrivsuget, för det är ju så kul att ha så man kan gå tillbaks och läsa själv.
ska försöka få idéer om någon ny design, just nu är det tomt. 

idag då.
sov länge vilket inte var otippat alls, och dagen i övrigt har gått åt till plugg. 
skrivit en berättelse på engelska och läst i kanske universums tråkigaste bok, som dessutom är på engelska. 
ska upp och försöka förstå mig på matten nu, ligger efter en hel del. 
men det är väl så det är när man har så roliga kompisar att lektionerna går åt till skratt många gånger. 
men inte klagar jag på det, jag älskar att vi har kul i skolan! 

JOHAN FALK 21.00, definitivt ingenting jag missar.
var iväg och köpte lite choklad till det förut, svårt att få ett bättre avslut på den här veckan. 

nytt schema från och med imorgon också, och det kan nog inte bli så mycket bättre. 

måndag, 9.20-13.15
tisdag, 8-13.25
onsdag, 8-14
torsdag, 8-16
fredag, 8-14.20 

chillll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0