söndag

pluggsöndag även denna söndag, så det är när man går samhäll! höhö.
nevars, så jobbigt är det inte. novellen är färdigskriven, och jag blev inte nöjd med den men den får duga.
ska läsa klart engelskaboken, och förbereda lite englishtalk till imorgon. vi har fått en uppgift att prata om precis vad som helst i 5 minuter, jag tänkte berätta om mig själv. haha, blir så när man har noll fantasi.

farmor&farfar kommer hit om en stund. ska käka marängschwiss, vilket var ett bra tag sen.
får se om jag hinner med en promenad idag, prioriterat plugget idag. men om jag blir klar går jag!
måste hinna iväg och köpa lite gott innan 21 då johan falk börjar också.
tror jag gillar söndagar ändå alltså.

slänger upp ett musikinlägg här ovan om ett par minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0