SOLO

åh vad jag gillar mitt nuvarande schema.
gjorde prov sista lektionen (gick förövrigt alldeles utmärkt!) och fick därmed sluta tidigare än vanligt.
jag var hemma kl 13, huuur skönt är inte det? FAN VAD JAG GILLAR DET.
man får helt plötsligt massor tid över till annat, man vet inte vad all tid ska gå åt till.
finns liksom ingenting att göra.
ska ner till mjölby city om ett par timmar, kolla efter diverse grejer. OCH boka upp oss på träning!
äntligen säger jag bara, verkligen på tiden att vi kommer igång igen. efter sisodär ett år?
men vafan, bättre sent än aldrig som man brukar säga.
tills dess ska jag sysselsätta mig med att läsa SOLO som kom idag, har haft det på känn hela dagen.
och jag hade sååå rätt, när jag öppnade brevlådan förut så låg den där. mycket möjligt att det var dagens höjdpunkt.

hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0