secondhand serenade

----> Secondhand Serenade – Fall For You - Acoustic <---- 
hittade en asbra version av den här fina låten! trodde inte det gick att hitta bättre.
men jag är svag för akustisk musik, så är det bara. kan inte säga annat än att jag älskar det.  

börjar bli dags att göra iordning sig när klockan snart slår halv 3.
har pluggat litegrann, har suttit vid datorn ganska mycket och inte gjort någonting nödvändigt.
om en timma åker jag upp till ishallen och kollar på a-lagsmatch iallafall, my girls joinar såklart också.
annars ser kvällen inte allt för rolig ut. PLUGG mestadels faktiskt, roligare än så blir det inte.
vet inte om jag orkar se johan falk som går på tv ikväll, såg den för bara ett par dagar sedan så känns onödigt.
men jag ska aldrig säga aldrig, under kan ske. haha.
till exempel att jag tröttnar på att läsa naturkunskap och historia, chansen är mycketmycket stor!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0