rubrik

många nya besökare har hittat hit, hade räknat med det eftersom jag länkar både från msn och facebook.
hoppas ni stannar hörrni!

det blir sunes jul & johan falk kvällen till ära. sunes jul är ju så jäkla roligt, skrattar lika mycket varje gång jag ser det. synd att sådana bra julkalendrar inte görs längre, de senaste åren har det bara varit skit enligt mig.
hoppas linnéa dyker upp när som helst, för jag har redan tittat igenom allt på datorn så har ingenting att göra nu.
blir en sväng bort och handla först, MEN jag ska inte handla ett dugg!
jag ska sitta och titta på när linnéa äter chips, för tror det var det hon skulle köpa. starkt av mig. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0