pluggkväll

tog en rejäl sovmorgon till halv 12, tyckte jag förtjänade det.
sprang ett varv i spåret, och tyckte det var bra gjort av mig att klara hela. det gjorde nog hela min dag tror jag.
duschade direkt när jag kom hem och la mig sedan för att vila, men slutade med att jag sov nästan en timma.
nu när jag jag tänker efter var det nog ganska bra, eftersom jag då kommer vara hur pigg som helst ikväll!
det vankas pluggkväll @ 68:an, och jag är pepp! tycker faktiskt inte det ska bli tråkigt alls.
mat skulle det bjudas på också, inte helt fel det heller.
känslan när allt är klart sen kommer vara obeskrivlig! fyfan.vad.jag.längtar.

hörs igen imorgon, eller när jag är hemma..
det får vi se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0