pluggis

har stort prov i naturkunskap imorgon, på mer än halva boken.
jag har pluggat som aldrig förr men blir ändå aldrig färdig, men det är bara att bita ihop!
tog en liten paus nu, kikar runt lite här medan jag väntar på att maten ska bli klar.
plugg står på schemat sen igen, ska bli så skönt när det är gjort imorgon!
sista naturkunskapslektionen, hur bra låter inte det? ASBRA.
har ingenting mer att informera er om faktiskt, förutom att helg imorgon är väldigt efterlängtat!
dock en ganska så tråkig helg med massa plugg igen faktiskt. ja som sagt, det gäller att ligga i.
meeen det kommer nog inte bli så tråkigt ändå, inte med det sällskapet jag kommer ha.
sedan ska vi köpa mat och en massa godis också, så det blir rätt bra ändå tror jag.

höööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0