onsdag 6 janurai

har sovit hur jävla skönt som helst inatt, och vaknade först när klockan stod på 13. trodde inte mina ögon, haha.
känner mig helt utvilad nu, så det där kanske var vad som behövdes. 
har planerat för en filmkväll ikväll, ska se så många filmer vi orkar med. OCH vi ska köpa godis. 
tycker faktiskt att jag får äta lite onyttigt, har ju varit ute och gått varenda dag den här veckan.
och har planerat för motionssim i simhallen imorgon, så jag är mycket väl värd lite godis och chips+dipp ikväll.
ska ge mig ut på en promenad innan vi ska åka iväg och handla, kan ju inte bryta mitt mönster. hehe. 

kan hända att jag slänger in ett kvällsinlägg, så håll utkik! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0