LHC!!

hockeymatchen slutade som väntat, vinst till LHC. 4-3 blev det för de som ville veta.
käkade på donken innan matchen, det var lika gott som det alltid är.
inte ätit en godisbit idag heller! de här funkar ju faktiskt. har bestämt mig för att endast äta godis en dag i veckan, och jag kallar det inte nyårslöfte. för sånt tycker jag är löjligt, allas nyårslöften handlar om samma sak.
börja träna mer, äta nyttigare, prestera bättre i skolan osv.
varför ha det som nyårslöfte år efter år?
behövs det verkligen ett nyår för att man ska ta tag i sånt? inte enligt mig.

ska se på andra delen av olycksfågeln nu eftersom jag missade det förut, sen blir det nog banne mig sängen.
att jag fortfarande är trött är ett mysterium, men så ligger det iallafall till.


innan matchstart


knattehockey (som jag kallar det) i pausen. så söööta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0