joel kinnaman

åkte till skänninge i världens snöoväder, men vi kom fram till slut iallafall.
filmen var bra, men håller inte med de som tycker att de är en av sveriges bästa filmer. men verkligen sevärd tycker jag, så ni som inte har sett den, se den!
håller iallafall fast vid att joel kinnaman är en av världens snyggaste män, jävlar hörrni!
har sett på andra avenyn nu som jag missade förut, vet inte vad jag tycker om den serien längre.
men kan ju inte sluta kolla nu när jag har sett det från avsnitt 1, det går inte för sig.

imorgon blir det nog inget skrivet här. skolan 8-16, sen tåget vid halv 6 till linköping.
LHC-Luleå i cloetta center väntar där, ska bli kul!

kör en låt på det hela vaaaa
KLM Music Feat. Whigfield – Saturday Night - KLM Music Edit 

bums i säng nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0