friday

vaknade, satte igång datorn, hade tråkigt och satte då på första avsnittet av paradise hotel.
vi såg nämligen ett par avsnitt hemma hos clara härom dagen, hade inte sett ett enda avsnitt tidigare.
men nu, NU är jag helt fast. måste hinna ikapp alla andra paradise nördar och se alla avsnitt jag också. 
jag har ca 20 avsnitt kvar att se, så det kommer ta ett jävla tag. men jaaa, det är ju iallafall ett tidsfördriv. 

ska upp och platta till mitt allt för lockiga hår och sminka mig en gnutta. sen är jag redo för stan. 
och vilken stan sen, haha. inte mycket till "stan" här i mjölby har vi inte. 
men det ska inhandlas onyttigheter till kvällen, och kvarnen har det godaste lösgodiset så det är dit man åker i sånna här lägen. från en sak till en annan, lisa har landat i Sverige igen! yeeees. hoppas du har haft det hur bra som helst, och att du inte har saknat oss här hemma allt för mycket. hihi. får vänta till måndag med att träffa na.
det är ju då allt det roliga drar igång, allt det där med skolan och allt ni vet. jag lääängtar! 
skämtåsido.

plikten kallar, hahaha. 
have a nice friday my friends.  

 

Kommentarer
Postat av: lisaa

har ju saknat er massvis!

2010-01-08 @ 19:36:53
Postat av: matilda

vi har nog saknat dig mer!

2010-01-08 @ 19:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0