duttti

stannade kvar i skolan efter vi hade slutat för att plugga engelska, sagt och gjort.
blev väl kanske inte så mycket gjort kanske, men jävligt kul hade vi. överenergin tog över en stund.
vrålhungrig var jag, men inte ätit något än. hoppas maten är klar snart, annars vet jag inte vad jag gör.

har i vilket fall skrivit om engelskaboken, den jag nämnt ett antal gånger tidigare.
tog inte alls så lång tid jag trott. läsa lite företagsekonimi senare, sen är allt klart!
sen kan jag unna mig två dagars pluggfritt, nästan.
imorgon bio, snabba cash
torsdag hockey, LHC-Luleå.
sen är det fredag!

inte allt för krävande vecka, mycket skönt.
och förresten, om det snöar imorgon går jag i ide. vaknar upp någongång i slutet av maj då det är soooooool.
hatar snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0