detta fält måste fyllas i

slö dag i skolan skulle jag vilja säga. trots att vi hade ett stort läxförhör på historian och test på matten, wihu!
kände för att göra ingenting när jag kom hem, slutade med att jag la mig på spikmattan och somnade nästan.
skönast är det när man precis är påväg att somna in, jag älskar det. spikmattan resulterade i en knallröd och öm rygg, men det var ganska skönt ändå till jag skulle resa mig upp. fan vad ont det gjoooorde.
har en del plugg att ta itu med, tyvärr är det nog så att orken inte finns. tror jag sparar allt som har med skolan att göra till morgondagen, får skylla mig själv att jag gör som jag gör när jag imorgon kommer på att det var dumt gjort. men så är läget iallafall. eller okej, ska göra en skolgrej men det räknar inte jag som plugg.

tanken om att gå ut och gå har slagit mig, tror jag kör på det också. jaaa det gör jag.
hatar egentligen att ha musik i öronen när det är mörkt ute, men jag trotsar min rädsla litegrann.
för vad är en promenad utan göddig musik? ne precis, ingenting! höhö.
ska klä på mig några lager till med kläder bara, om jag inte vill frysa ihjäl vill säga.

tjupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0