det är frågan alltså

antingen ställer jag klockan på "tidigt" imorgon, typ runt 10-11 tiden på förmiddagen.
eller så skiter jag i det helt enkelt och sover länge, tar vara på den sista sovmorgonen detta lov.
det sista alternativet låter mest lockande, men om jag väljer att ställa klockan kommer jag tacka mig själv efteråt eftersom jag då kommer vara trött imorgonkväll. måste vara trött imorgonkväll.
v i l l  i n t e  b ö r j a  s k o l a n  i g e n.
vet inte om jag pallar att börja plugga igen, just nu känns det verkligen inte så iallafall.
ska ju va nu jag ska känna mig peppad! köra gärnet sista terminen innan sommarlovet, så jag har nåt att va stolt över när jag står där sista skoldagen i 1:an.
hoppas jag hittar det där som gör mig pepp på skolan, finns ju där nånstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0