vår i luften

kom in från en långpromenad för en stund sedan, gick på asfalt nästan hela vägen och utan jacka!!!
drog på mig ett par lager med tröjor istället, och gud så skönt det kändes att slippa den där jobbiga vinterjackan.
nu sitter jag här och fryser, lustigt att man alltid ska frysa när man har varit varm.
tänkte därför ta mig ett varmt bad, och raka benen och lite sånt där som de flesta tjejer håller på med ibland.
efter det ska jag faktiskt skriva en ansökan till sommarjobb, tro det eller ej!
men lite extra pengar skulle ju inte sitta helt fel i sommar.
ikväll ska det bara ses på film och tas lugnt, ladda inför skolan imorgon.

nu skrev linnéa och frågade om jag ville med och köpa godis.
kunde inte tacka nej till nåt sånt, och när jag tänker efter skulle det faktiskt vara gott med godis ikväll.
så vi tar cykeln ner till kvarnen snart, det blir skitbra!

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0