metro station <3

när vi satt i bastun förut kom vi med världens idé, sagt och gjort.
vi gick ut i snön med endast bikini på oss, och det var banne mig kallare än vad jag kunnat föreställa mig. sprang efter det tillbaka till bastun på två röda och satte oss där igen, gödddd.
nu kom jag precis in från en kvällspromenad med linnéa, först tänkte vi bara gå till lundbyhallen eftersom hon bara skulle ta ut pengar. men vi tyckte det var så skönt ute så vi traskade ner till stan och tog ut pengar där istället. och vem kunde tro att man kunde hitta vääärldens fynd på vägen till stan? okej, världens var att ta i.
men det gjorde att kvällshumöret blev ett par snäpp högre. 

tänkte jag skulle bjuda på lite musiktips, lyssnar faktiskt i detta nu på det här.. 
Metro Station – Shake It
Metro Station – Seventeen Forever
Metro Station – Kelsey
Metro Station – Comin' Around
diggar't grovt mycket.
påminner mig om våren, som faktiskt snart är här. jaaa nästa vecka om man ska vara exakt.
mars är ju en vårmåndad, sen om snön hinner försvinna tills dess är det nog ingen som tror. näst intill omöjligt.
MEN det är endast ynka 5 veckor kvar till jag kan kalla mig själv sjuttonåring. den ni!
och på min födelsedag är det banne mig vår.

nu ska jag upp och borsta tänderna och sen gå och lägga mig.
har längtat efter detta ögonblick hela dagen!
känslan när man är precis på gränsen till att somna är obeskrivlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0