blä på allt

har lagt ner historian för länge sen, det är inte mycket jag förstår när jag läser.
blir arg på mig själv för att jag inte fattar nåt, detta leder då istället till att jag skiter i alltihop.
hade i vanliga fall blivit sur om jag bara fick G på ett prov, i det här fallet hade jag blivit GLAD.
paradise hotel börjar om sisodär en halvtimma, vet inte vad jag ska ägna tiden som är kvar åt.
skulle vilja skriva historiaboken, men då ljuger jag ju bara. 

i dessa svåra tider kanske det är läge att tänka tillbaks på just den här tiden förra året.
då var jag mitt uppe i alla nationella prov, och det var en himla massa man skulle tänka på.
tack gud att jag inte går i nian.
egentligen har jag det rätt bra, när jag verkligen tänker efter.
men klaga, det är något som jag alltid kommer göra. alltid finns det något man kan klaga på, alltid.

funderar om jag ska ta en till kladdkakebit och äta framför paradise, får fan bli så.
vill ha helg, lov, sol, sommar och allt det där ni veeeet. påtal om klaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0