with the sun in my eyes

regnade imorse, nu är det världens solsken utomhus. GILLLLLA!

ganska göddig dag i skolan ändå, gick till träningstudion och hade idrott där istället för i idrottshallen.
körde ett step-pass, som var alldeles för lätt.
så lätt att det blev tråkigt efter en stund.
men det var mycket roligare än vanlig idrott så jag ska inte klaga!

nu tänkte jag lägga mig i badet men det får vänta en stund.
ger mig ut på en promenad i solskenet innan, älskar't.

och imorgon är det dags för valborgsmässoafton igen.
kommer antingen blir pisstråkigt eller askul.
kommer iallafall att umgås med ett gäng bra tjejer så förmodligen blir det askul, jag hoppas på det bästa.
blir ju vad man gör det till, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0