påskafton

mötte mina tjejer utanför solakuten eftersom två av oss skulle sola, alltid lika skönt.
svängde förbi ica och stan en sväng också på hemvägen. hittade en påskhare av kinderchoklad och var bara tvungen att köpa det, de som känner mig vet ju att jag älskar kinder.
köpte lite annat godis också. fick tidig födelsedagspresent också eftersom clara åker bort imorgon.
i paketet låg det en blått nagellack och ett peace-halsband, precis vad jag ville ha. tack hörrni! ni är guld.

ska vila mig en stund innan jag hoppar in i duschen tänkte jag.
ikväll får vi gäster igen, det blir påskmat och lite sånt där.

glad påsk, och glöm inte att äta mycket godis!
hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0