update

tänkte försöka mig på ett par rader här, får se hur det går ..

igår blev det fotboll för hela slanten, tubbe-södra på eftermiddagen och sverige-ungern på kvällen.
var hemma hos clara hela dagen nästan, var ute en stund igårkväll och hälsade på lite folk.
sen sov jag hos clara, kom i säng runt 4 kanske? clara var utanför så jag gick och la mig sålänge,
sen kom hon in och skulle upp och borsta tänderna och sådär. och medans hon var där uppe så hade jag somnat,
det tog kanske 2 minuter. knappt. vaknade runt 12 idag.
vi ha precis käkat frukost och nu sitter hon och pluggar matte, och jag sitter här.
hon ska bort i eftermiddag så får se vad jag hittar på, tror inte det händer allt för mycet idag om jag ska vara ärlig.


titta vad liten jag ser ut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0