rubrikjävel

jag är en dålig människa.
jag har inte gjort någonting av det jag skulle göra idag.
efter skolan skulle jag ha läst ut min bok och sedan gjort klart svenskan, istället la jag mig i soffan och kollade på twilight. och ja jag vet att jag såg den igår, men jag ville se den en gång till för den var så bra.
tänkte då att jag skulle hinna göra svenskan efter filmen, istället möter jag anna nere på stan. för det lät mycket roligare än att sitta hemma och plugga.
efter det åkte jag på hockey med henne och linnéa.
nu är klockan snart 10, och jag har fortfarande allt kvar att göra. smart tjej.

men, innan jag kan gå och lägga mig måste jag städa mitt rum. och jag måste läsa ut min bok om jag överhuvudtaget ska hinna med det.
städa rummet gör jag enbart för att jag ska få några pengar imorgon. och ja min pappa hotar med sånt.

tacka gud att vi slutar 11 imorgon. då kanske jag ändå hinner allting som ska vara klart till fredag.
för det är en del, tro mig.
men innan jag ska ägna min eftermiddag åt massa plugg ska jag och linnéa luncha på gusto.
nåt kul måste man ju få göra, eller hur?


såhär trött är jag nu på ett ungefär.
det enda jag vill göra att sova. men icke..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0