rubrik

pillat lite på bloggen nu, inte mycket förändring men det gör jävligt mycket ändå tycker jag.
skolan gick faktiskt ovanligt fort idag. och jag måste säga att jag har varit mycket duktig som har suttit och räknat matte i över en timme, pluggat in alla engelska glosor och läst en hel del i min bok!
har räknat med att den ska vara utläst imorgon, sen ska jag göra en affisch om den också.
man märker att det är nu alla läxor börjar, och man måste börja plugga på allvar. vi vet redan om ett par prov som vi ska ha de närmsta veckorna. men som tur är åker jag bort om mindre än två veckor nu, ska verklugen passa på att vila upp mig ordentligt. men vill inte tänka på allting jag måste ta igen, men det klarar jag galant.
och förhoppningsvis är jag mindre skoltrött när jag kommer hem därifrån.

jag hann med att ta en promenad förut också, var tvungen att ta en paus från allt plugg. och jag gick på rekordtid, det gjorde mig på mycket bättre humör. kan bero på att det var mörkt ute när jag gick, för jag är faktiskt lite rädd att gå ensam när det är mörkt. värst är det bredvid någon skog eller liknande, men jag överlevde ju. hehe.
nu ska jag bädda min säng med nya fräscha lakan och sen gå och lägga mig. sa imorse att jag skulle va i säng innan 10, attans då. det blir innan halv 11 iallafall!
har lite sovmorgon imorgon också, och hade det här varit facebook hade jag garanterat tryckt på gilla-knappen. 
borde finnas en ogilla-knapp där med tycker jag, de borde ordna det. 

värt att nämnas är också att imorgon efter skolan ska jag och linnéa se på twilight, 10000 år efter alla andra!
hoppas den är så bra som alla säger att den är, har väldigt höga förväntningar på den. det ska man ju aldrig ha egentligen, inte på något. man blir ju bara besviken om det inte lever upp till sina förväntningar. 

jag skriver om filmen imrogon när vi har sett den, så håll utkik här! 
nu är det sängen som kallar, natti.


Kommentarer
Postat av: Amanda Pettersson

Den är verkligen så bra som alla säger!! Titta och njut säger jag bara.

2009-09-22 @ 17:02:36
URL: http://schrum.blogg.se/
Postat av: matilda

ja den var riktigt riktigt bra!

2009-09-22 @ 19:10:42
URL: http://matildaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0