rubrik ja

jag har varit i skolan.
jag har haft världens lättaste prov i datakunskap. hade inte räknat med något annat eftersom jag spenderar jäkligt mycket tid framför datorn, inget bra det där.
annars har vi inte gjort så mycket mer där faktiskt, mer än provet alltså. slappis dag med andra ord, det gillas.
ska åka och sola om några minuter, hoppas jag somnar en stund. kan sätta något på att jag kommer göra't, är förbannat trött. sen väntar en hel hög med plugg på mig när jag kommer hem, jag hoppas det blir en hel del matte gjort. måste göra cirkus 60 uppgifter, jag vet visst låter det kul?

skönt att det är hockey ikväll så man får en paus från allt pluggande.
lisa kommer hit runt 6 tiden, och då ska jag ha duschat och grejer också.
jaaa det verkar ju iallafall inte vara några problem att låta den här dagen gå.
imorgon ser jag fram emot sovmorgon! ser mindre fram emot plugg och packning.
men jag härdar (kan man säga så?) ska ju till gusto framåt kvällen med mina tjejer, sen titta på modevisningen.

sen äre fredag och FEST! pepppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0