måndag

skolan var inte alls jobbig, gjorde ingenting ansträngande på hela dagen. och jag säger det igen, våran håltimma innan svenskan på 1,5 timme är så jääääävla onödig så det finns inte. vad ska man göra så länge?
vi gick ner till stan för att mest checka läget tror jag, var där i högst en kvart och gick sen tillbaks till skolan.
nödvändigt, ja men vi fick tiden att gå iallafall.
imorgon har jag matteprov, jag har inte pluggat någonting. än. det kommer.
men nu är det såhär att det är idol om cirkus 20 minuter, och det får man ju absolut inte missa! nej nej, och förresten är det mycket roligare än att sitta och räkna matte.
och jag är precis hemkommen från solakuten, somnade gjorde jag visst också. det var skönt.
och jag tror att jag kan skåda någon sorts början till en bränna, det är inte illa. jag blir aldrig brun. jag har lärt mig att leva med det. men nu börjar det ta sig litegrann, på onsdag kär jag igen. och heeela nästa vecka i egypten. kan inte beskriva hur gött det känns, men jag tror ni förstår om ni tänker er in i situationen.

nu ska jag upp och råplugga lite matte, kan ju inte skita i det totalt.
har tänkt på en sak, man kan ju egentligen inte plugga till ett matteprov?
man har ju ingen aning om vilka uppgifter som kommer och inte kommer.
men ja, jag ska ändå kolla igenom det lite snabbt. hoppas det går vägen imorgon ändå.

ha en fortsatt trevlig måndagskväll så hörs vi imorgon igen, visst?


gammal bild på en redan då, datanöööörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0