lördag

blev väckt halv 12 av telefonen, och det var tur att jag inte sov längre. och jag som tänkte att jag skulle säkert vakna tidigt för det gjode jag hela förra helgen, men såklart det inte blev så.
jag ska när som helst upp och äta världens godaste frukost, jag som aldrig annars äter frukost.
jag ska till och med koka ägg, gött äre.
och dagen ser jävligt bra ut! när jag har käkat drar jag på mig lite kläder och tar en runda i det fina vädret med bra musik i öronen. sen ska jag hoppa in i duschen på direkten och sen göra iordning mig.
vid halv 5 går jag bort till linnéa, sen åker jag och clara med henne upp till ishallen där möter vi lisa och sofie.
efter hockeyn åker vi till clara och möter upp hedda, sen blir de pizza och filmkväll! I like it.

ha en asbra lördag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0