lights will guide you home

lustigt att jag inte badar oftare, för fyfan vad gött det var! jag låg där med världens äldsta och bästa musik på hög volym och låg och sjöng högt i badkaret. tur att ingen var hemma och hörde mig, eller min bror var hemma. men han var upptaget med annat så han hörde inte. sen råkade jag somna en stund, och att somna med coldplays fix you i bakgrunden var nog det skönaste av allt.
nu är det bara ett par minuter kvar till idol börjar, ska se det och sen ska jag se gårdagens avsnitt på webben om jag orkar. annars kanske jag går och lägger mig, för lite trött är jag faktiskt.

måste tillägga att det är fredag imorgon!!
som om ni inte redan visste ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0