läggdags

pappa informerade förut om att mitt studiebidrag hade kommit, jag trodde det skulle komma imorgon?
gick in på internetbanken för att kolla om pappa hade flyttat över pengarna, men icke!
får påminna honom imorgon. den senaste gången jag fick barnbidrag som det hette då, var ju i juni.
och det var ju ett tag sen, så känns skönt att få egna pengar nu igen.
har ju levt på mamma och pappa de senaste månaderna.

en grej som inte är så bra är att jag anar en urinvägsinfektion, fan också.
kissnödig 24/7, lite jobbigt är det. eller inte lite jobbigt, MYCKET jobbigt. irriterande framförallt.

imorgon har vi slappisdag i skolan, vågar man köra på mjukis två dagar i rad?
äsch jag bryr mig inte om vad andra tycker, jag kör på det. finns fan inget skönare.

min onsdag ser ut såhär för er som är intresserade;
skolan, 9.30-13.30
plugga matte och samhällskunskap
sola med mami
dusch och fix
hockey med göddiga tjejer

och på torsdag äre studiedag, hur gött? ASGÖTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0