jag blir så förrrrrbannad!

jag har suttit på glosboken en kvart eller något och ska gå upp och sätta mig för att ta itu med samhällskunskapen, tro fan då att jag har glömt anteckningsblocket med pappret och allt i skolan!! vad arg jag blir. nu kommer jag ju inte kunna göra klart det, jag kommer ju bli dödad eller nåt åt det håller ju.
varföööööör ska jag vara så jävla glömsk?
inte nog med det så åkte jag hem i gympakläder från clara, och jag hade ingen tanke på att mina skor (mina vanliga då alltså) var kvar där. men fick ett samtal från clara nyss där hon sa hur det låg till. så imorgon måste jag cykla till henne UTAN skor, bara iklädd strumpor på fötterna. kommer ju se görkul ut.
och eftersom jag är så jävla glömsk kommer jag säkert glömma att skorna är där, och springa runt i hela huset och leta som en galning. hoppas verkligen jag kommer ihåg nu.

nu ska jag ta en dusch, rätt så jävla behövligt med tanke på att vi hade idrott förut.
sen ska jag laga mat till mig själv och äta och se på idol. sen ska jag läsa några sidor i min svenskabok också.

kul kväll. eellllleeeeer inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0